FJR Owners Forum banner
21 - 40 of 69 Posts
  • Like
  • Haha
Reactions: P-Ratt and Whooshka
Hier is meer modder in het water. Ik heb Bridgestones gereden en ben er tot nu toe erg blij mee, ze lijken goed te plakken en de meeste mensen halen 16.000+ kilometer uit een set.

Banden zijn banden, jongens. Ik heb elk soort verbrand dat er is... en voor elke kerel die bij een soort zweert, is er een andere kerel die zweert dat die soort waardeloos is.

Je rijstijl bepaalt hoe je verschillende banden zult verslijten. De beste zijn de nieuwe. 😲

Op mijn 2e set PR4 GT. Als deze versleten zijn, vervang ik ze door dezelfde. Al mijn rijden is droog en ze zijn geweldig op de snelweg of in bochten. De voorkant volgt de naden als ze tegen het einde van hun levensduur komen, maar niets engs. Veel keuzes daarbuiten, maar deze voldoen aan mijn behoeften en doen niets om me van merk te willen veranderen.

Veel geweldige inzichten hier.

Ik rijd graag agressief en mijn laatste set banden was de Metzler RoadTec 01 HWM, 7125 mi / 11466 km en 4100 mi / 6598 km. Ze staan erom bekend uitstekende banden voor nat weer te zijn en ik had geen klachten, hoewel ik persoonlijk niet pus in de regen. Ik hield vanaf het begin van deze banden. Ik heb ze gekocht nadat ik een paar YouTube-video's had bekeken van een man in Europa die hard reed in de regen met de RoadTec en ik was verkocht. Cupping aan de voorkant verscheen aan het einde van de levensduur, dus ik rijd nu met 42/42 psi. Het is leuk om te proberen de olifant op de achterkant te laten verdwijnen, maar ik was niet eens in de buurt... zoals de meesten hier, wisselen we graag banden om de zogenaamde "beste" band te proberen - ik ben net overgestapt op de Pirelli Angel GT achter en GT II voor. Nog geen kilometers op de achterkant en geen klachten van de voorkant. Mijn .02 cent. Banden zijn zo subjectief.

Ik denk dat ik uiteindelijk de voorkeur geef aan ronde, zwarte en nieuwe banden! De enige banden die ik absoluut haatte, waren Maxxis's die ik op mijn 76 G-Wing had gezet op aanbeveling van een goede vriend. Hij beweerde dat ze goedkoop en duurzaam waren, en ik vond het gewoon verschrikkelijke banden! Ik kon ze niet vertrouwen elke keer als ik de 600 pond wegende Wing overhelde, want het was niet ongebruikelijk om 1-4 inch slip te hebben als je ze overhelde. Er zat nog veel profiel op toen ik ze eraf haalde!

Ik heb niets anders dan de Pilot Roads gereden op al mijn en mijn vrouw haar motoren en ben er dol op. Gemiddeld tussen de 12.000 en 15.000 km en ze doen het goed in de regen van Oregon. Ik vervang de FJR volgende week, hij staat op 13.500 km dus hij is aan de beurt.

Ik heb niets anders dan de Pilot Roads op al mijn en de motorfietsen van mijn vrouw gereden en ben er dol op. Gemiddeld ergens tussen de 12.000 en 15.000 km op ze en ze doen het goed in de regen van Oregon. Ik vervang de FJR volgende week, hij staat op 13.500 km dus het is tijd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wacht tot je autobanden in de regen probeert...lol

Image

Wacht tot je autobanden in de regen probeert lol
Weet niet of je een grapje maakt of wat, maar niets grijpt in orkaankracht wind en regen zoals een autoband! Het is meestal goed voor 30.000+ mijl. Dat alles voor ongeveer $130 geïnstalleerd.

Weet niet of je een grapje maakt of wat, maar niets grijpt in windkracht en regen als een autoband! Het is meestal goed voor 30.000+ mijl. Dat alles voor ongeveer $130 geïnstalleerd.
Dat is precies wat ik zeg, broeder!

Ik rijd met Metzelers voor en achter, lichte scallops aan de voorkant traden op voordat ik me realiseerde dat Yammy's specificaties waardeloos waren. Nu rijd ik 42 voor, 38-40 achter, afhankelijk van wat ik doe. Ik krijg een zeer goede kilometerstand en heb enorm veel vertrouwen in de bochten. Geen klachten hier en zal er waarschijnlijk mee doorgaan.

Ik weet niet zeker of ik al klaar ben om naar de duistere kant te gaan! [emoji23][emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je moet er gewoon iets meer in leunen, het is niet zo moeilijk. Je stopt er letterlijk alles in, zelfs sneeuw.

PR4Gt was tot nu toe de band waarop ik me in alle omstandigheden het veiligst voelde. Maar ik heb ze niet helemaal kunnen verslijten... Ik speel nu met andere banden, maar zal er uiteindelijk naar terugkeren voor een echte kilometerstandtest.

Ik kon de PR2 en PR4 niet snel genoeg van mijn fiets halen. Ik haatte ze! Ik zou de 5 of 6 niet proberen, zelfs niet als iemand ze me zou geven, de montage zou betalen en al mijn benzine zou kopen.

Het kan plat zijn, maar wat is dan de andere kant?

De koele kant van het kussen. Draai het om en voilà! Geen opwarming van de aarde meer.

21 - 40 of 69 Posts