Ik moet mijn banden vervangen op mijn 2008 Fjr1300. Kan ik wat meningen krijgen?
Michelin Pilot Road 4 GT banden -vs- Metzeler roadtec 01 banden
Wacht tot je autobanden in de regen probeert...lolIk heb niets anders dan de Pilot Roads op al mijn en de motorfietsen van mijn vrouw gereden en ben er dol op. Gemiddeld ergens tussen de 12.000 en 15.000 km op ze en ze doen het goed in de regen van Oregon. Ik vervang de FJR volgende week, hij staat op 13.500 km dus het is tijd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weet niet of je een grapje maakt of wat, maar niets grijpt in orkaankracht wind en regen zoals een autoband! Het is meestal goed voor 30.000+ mijl. Dat alles voor ongeveer $130 geïnstalleerd.Wacht tot je autobanden in de regen probeert lol
Dat is precies wat ik zeg, broeder!Weet niet of je een grapje maakt of wat, maar niets grijpt in windkracht en regen als een autoband! Het is meestal goed voor 30.000+ mijl. Dat alles voor ongeveer $130 geïnstalleerd.
Ik weet niet zeker of ik al klaar ben om naar de duistere kant te gaan! [emoji23][emoji23]
Je moet er gewoon iets meer in leunen, het is niet zo moeilijk. Je stopt er letterlijk alles in, zelfs sneeuw.Ik weet niet zeker of ik al klaar ben om naar de duistere kant te gaan! [emoji23][emoji23]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
PR5GT's zijn best geweldig...Ik moet mijn banden vervangen op mijn 2008 Fjr1300. Kan ik wat meningen krijgen?