Ik moet mijn banden vervangen op mijn 2008 Fjr1300. Kan ik wat meningen krijgen?
Michelin Pilot Road 4 GT banden -vs- Metzeler roadtec 01 banden
Michelin Pilot Road 4 GT banden -vs- Metzeler roadtec 01 banden
LOL Ik ben net het tegenovergestelde... zodra de Bridgestone's versleten waren op mijn FJR, installeerde ik Michelin PR4GT's, zodra de Dunlop's versleten waren op mijn CB 1100, zette ik Michelin PR3's erop, zodra de Metzler's versleten waren op mijn NC 750X, zette ik Michelin Road 5's erop. Om de rijkwaliteit, het weggedrag en de levensduur van elke motorfiets die ik koop te verbeteren, stap ik over op Michelin's zodra de standaardbanden versleten zijn.Gezien die 2 keuzes, in feite elke lijst met keuzes met Michelin's Pilot Road-serie, zou ik alles behalve die kiezen. Maar voor mij zijn er veel betere selecties.
Darkside it.Ik moet mijn banden op mijn 2008 Fjr1300 vervangen, zou ik een paar gedachten kunnen horen?
Michelin Pilot Road 4 GT banden - versus Metzeler roadtec 01 banden
Wacht tot je autobanden in de regen probeert...lolIk heb niets anders dan de Pilot Roads op al mijn en de motorfietsen van mijn vrouw gereden en ben er dol op. Gemiddeld ergens tussen de 12.000 en 15.000 km op ze en ze doen het goed in de regen van Oregon. Ik vervang de FJR volgende week, hij staat op 13.500 km dus het is tijd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk