FJR Owners Forum banner
21 - 40 of 125 Posts
Cóż, dobrze. Chyba zinterpretujemy to jako koniec FJR w USA? Bardzo mała nadzieja na 2026 rok... tymczasem FJR zniknęło już dawno w UE, ale utrzymuje się w Kanadzie i Australii. Trochę dziwne, ponieważ wątpię, żeby sprzedawali 100 rocznie w Kanadzie... Będę wypatrywał modelu 2025 i zobaczę, jaka jest rzeczywista data produkcji, na wypadek gdyby były to resztki (choć nie sądzę, żeby to było legalne).
 
Discussion starter · #24 · (Edited)
Moja identyczna odpowiedź z jednego z innych sandboxów:

Moja Wszechwiedząca i Potężna kryształowa kula mówi, że FJR powróci w obecnej formie w 2026 roku.

Uzasadnienie mojej tezy:

1) Na jedynych dwóch rynkach, na których zaprzestali produkcji FJR; w Europie w 2020 roku i w Japonii w 2022 roku, zrobili z tego wielkie wydarzenie, mówiąc o końcu epoki i pożegnali go z hukiem - wypuszczając model 'final edition' w kolorze czarnym ze złotym paskiem i kołami. Nie wyobrażam sobie, żeby nie zrobili tego samego na rynku Ameryki Północnej. Ten rynek był po prostu zbyt duży i sprzedali ich zbyt wiele, żeby pozwolić mu po prostu zniknąć. I jak dotąd ich jedyną historią jest zakończenie produkcji na rynku z wielkim pożegnaniem. Logiczne jest, że zrobiliby to samo tutaj.

2) Poza tą małą adnotacją w komunikacie prasowym, nie wspomnieli o tym w żaden sposób. I nadal nie czytam tego jako trwałego. Sformułowanie może łatwo oznaczać tylko rok 2025.

3) Nadal sprzedają go w Kanadzie i być może w Australii (australijska strona internetowa pokazuje model MY24). I być może na innych rynkach? Nie wiem. Ale skoro nadal produkują go na rok 2025 na niektórych rynkach, ponowne wyprodukowanie go w 2026 roku jest wystarczająco łatwe. Łańcuchy dostaw ze wszystkimi głównymi i drugorzędnymi i trzeciorzędnymi dostawcami nadal działają na rok 2025.

4) Jeśli byłeś jak ja i nie masz życia i spędzasz bezsensowne godziny na przeglądaniu reklam na Craigslist, FB Marketplace i CycleTrader, to wiedziałbyś, że wciąż jest wiele niesprzedanych FJR z lat 2023 i 2024. Biorąc pod uwagę ekonomię tego dla Yamahy i ich dealerów, ma to sens, że po prostu pominą rok produkcji. Niech ten niesprzedany zapas zaspokoi ograniczone zapotrzebowanie i niech zostanie sprzedany i usunięty z podłogi dealera. Wyprodukuj go ponownie, gdy nie będzie już nadmiaru zapasów.

Jestem więc dość pewny mojej prognozy, że FJR powróci w 2026 roku. Ciekawe będzie, czy będzie to zapowiedziany 'Ostatni Rok' z wielkim pożegnaniem i specjalną edycją Black and Gold.........
 
Właśnie wróciłem od mojego lokalnego dealera Yamaha / Kaw. Powiedział, że Matka Yamaha poinformowała go, że nie może zamówić FJR 2025. FJR jest teraz zakończony na rynku amerykańskim na rok 2025. Wygląda na to, że nie będzie już nowych FJR. Więc trzymajcie się swoich, może być w przyszłości coś warte....... a może i nie. Powiedział, że nowy Kaw Versys 1100 SE będzie dostępny. Wygląda tak samo jak V1K, ale jest tylko trochę bardziej rozwiercony / poszerzony. Chyba zatrzymam oba moje.
 
Dolar kanadyjski bardzo niski w porównaniu do USD w tej chwili...... po prostu mówię
 
Jedna rzecz jest oczywista - producenci wydają się zmniejszać pojemność silników. Niezależnie od tego, czy jest to ekonomia fabryczna (produkcyjna), czy zgodność z normami emisji Euro... czy po prostu mniej pieniędzy w kieszeniach kupujących... Kto jeszcze produkuje silniki o pojemności 1 litra i więcej? Chyba wciąż macie Gold Wing, prawda? Może BMW sześć? Wygląda na to, że KTM ze swoją serią 1290 jest obecnie w tarapatach (zgaduję, że wkrótce przejdą w 100% na Chiny). Waaahh! Potrzebuję moich silników Big Bore!
 
Chciałbym mieć jeden z tych specjalnych modeli Black and Gold...
Wiem, gdzie jest na sprzedaż jeden z niskim przebiegiem (około 4500 mil). Myślę, że żąda 18 500 CAD (około 13 250 USD). Jest on wyposażony w przednie i tylne osłony T-Rex, Fenda Extenda i osłonę zbiornika Mag-Knight. Sprzedawca nie jest członkiem tego forum. Wyślij mi PW, jeśli jesteś zainteresowany.

Haynes.
 
  • Haha
Reactions: chazglenn3
Prawda jest taka, że czerń i złoto wyglądają dobrze. Ale miałem kilka czarnych rowerów i widać na nich każdą drobinkę brudu. Potrzebują kąpieli po każdej jeździe. Jestem teraz stary i zrzędliwy, więc moje OCD dotyczące utrzymywania go w czystości zniknęło.
 
Prawda jest taka, że czerń i złoto dobrze wyglądają. Ale miałem kilka czarnych motocykli i widać na nich każdą drobinkę brudu. Potrzebują kąpieli po każdej jeździe. Jestem teraz stary i zrzędliwy, więc moje OCD dotyczące utrzymywania go w czystości zniknęło.
Mój samochód ciężarowy jest czarny i NIENAWIDZĘ go. Kupiłem go tylko dlatego, że był to ostatni model z 2018 roku dostępny pod koniec tego roku z opcjami, których chciałem, i dostałem 13 000 dolarów zniżki.
W przeciwnym razie moim ostatnim czarnym pojazdem był model z 1990 roku. Potem powiedziałem nigdy więcej.
Jestem zbyt leniwy, żeby mieć czarny pojazd 😆
 
Mój samochód ciężarowy jest czarny i NIENAWIDZĘ go. Kupiłem go tylko dlatego, że był to ostatni model z 2018 roku pod koniec tego roku, dostępny z opcjami, których chciałem, i dostałem 13 tys. dolarów zniżki.
W przeciwnym razie moim ostatnim czarnym pojazdem był model z 1990 roku. Potem powiedziałem, że nigdy więcej.
Jestem zbyt leniwy, żeby mieć czarny pojazd 😆
Tak, czarny jest do bani. Właśnie kazałem przemalować swój jedyny czarny rower na inny kolor ;)
 
Trzymaj się więc swojego, może być coś warte w przyszłości....... a może i nie.
Używane i zmodyfikowane* motocykle R6 od dłuższego czasu są znacznie powyżej ceny katalogowej i jest coraz gorzej. Rzadkie kolory przynoszą znacznie więcej.

* jako kupujący, zmienione = nadużywane (dla mnie) trzymaj łapy z dala od wydechu, wlotu i wszystkiego innego, co chcesz zrujnować 😛
 
21 - 40 of 125 Posts