FJR Owners Forum banner

st1300 vs fjr1300

2 reading
38K views 29 replies 20 participants last post by  wes_van  
#1 ·
Czytałem kilka postów, w których niektórzy właściciele FJR uważają ST1300 za gorszy produkt w porównaniu do FJR i chciałbym wiedzieć dlaczego. Podczas długiej jazdy do Moab miałem okazję jechać ST1300 mojego przyjaciela przez co najmniej 300 mil i uznałem, że jest to całkiem sprawny motocykl. Nie miałem żadnych skarg. Rower był bez zarzutu.
 
#3 ·
Trybalizm. Właściciel FJR nie chciałby przyznać, że motocykl konkurencji może być równy lub lepszy. Realistycznie rzecz biorąc, myślę, że motocykle są do siebie bardzo zbliżone, a wszelkie różnice będą tylko preferencjami kierowcy. Przeczytaj fora FJR, przeczytaj fora ST i może weź każdy z nich do ręki. Tak czy inaczej, będziesz uśmiechać się w drodze. Jedź dalej!
 
#4 · (Edited)
Oba motocykle to bardzo sprawne sportowe turystyki, a RedRock ma rację, że w segmencie sportowo-turystycznym FJR jest uważany za bardziej sportowy, a ST 1300 za bardziej turystyczny. Kolejną rzeczą jest to, że Honda zasadniczo zrezygnowała z ST 1300 w 2012 roku, podczas gdy Yamaha stale aktualizowała FJR. Modele FJR z 2016 roku i nowsze mają mnóstwo udogodnień, których właściciele ST 1300 mogą tylko żałować, takich jak mniejsza waga, większa moc, 6-biegowa skrzynia biegów, tryby jazdy, tempomat, regulowane zawieszenie, wskaźnik biegów i tak dalej.

Miałem ST 1300 przez 10 lat i przejechałem nim 110 000 mil. To był dobry sportowy turystyk, ale nie może się równać z modelem FJR z 2016 roku i nowszym pod względem funkcji.
 
#5 ·
Trochę niesprawiedliwie. Jeśli zamierzasz porównać te dwa, musisz wybrać podobne lata. Podejrzewam jednak, że ST byłby lepszy w holowaniu przyczepy niż FJR.

I nigdy nie słyszałem, żeby ST złamało tylną ramę pomocniczą.
 
#6 ·
Miałem również ST1300 przed FJR i ST1100 + kilka 'nowoczesnych' boxerów BMW.

Podobała mi się ST1100, ale chciałem czegoś bardziej 'nowoczesnego', więc kupiłem ST1300. Na początku podobał mi się motocykl, ale z czasem dwie rzeczy mnie irytowały:

1. Szarpanie przy niskich prędkościach, bardzo subtelne, ale zauważalne i irytujące w wolno poruszającym się ruchu.

2. Uważałem, że silnik jest nudny, oddawał moc w bardzo liniowy, nieekscytujący sposób, jak stwierdzili inni, bardziej 'turystyczny' niż 'sportowy'. Niektórzy mogą to uznać za zaletę, ale nie po to mam motocykle.

Właściwie uznałem, że ST1100, ogólnie rzecz biorąc, był lepszym motocyklem niż ST1300. Zasilanie ST1100 przez gaźniki było idealne, można było jechać powoli lub rozpędzić się na autostradzie bez wahania i szarpania.

Postanowiłem wypróbować FJR w 2007 roku i pokochałem ten motocykl. Wygląda dobrze bez sakw, ST i BMW są bez nich brzydkie.
Składane lusterka były dla mnie bonusem, ponieważ mam wąski garaż.

Ogólnie rzecz biorąc, FJR to mój 'motocykl do wszystkiego', można nim jeździć po mieście w wolno poruszającym się ruchu lub siedzieć na autostradzie z prędkością 150-160 mil na godzinę bez żadnych problemów.
Musiałem zmodyfikować przepustnicę Gen2 FJR, aby uspokoić gwałtowne przyspieszanie, ale od czasu modyfikacji wszystko jest w porządku.

Jeśli lubisz ST1300, to ją kup, to nie był mój gust, niektórzy nie lubią herbaty i wolą kawę, niektórzy lubią cukier lub mleko . . . . . . . . . . . . . .
 
#7 ·
Zgadzam się z tobą, kliknij Dublin.... tak naprawdę nie można porównać tych dwóch motocykli, oddawanie mocy jest zupełnie inne..... spodoba ci się dodatkowa moc FJR i utrata 80-90 funtów.
 
#8 · (Edited)
Kiedy szukałem, jeździłem st1300 i C14, ponieważ brałem je pod uwagę razem z fjr. Nie mogłem odbyć jazdy testowej fjr, co umieściło ją na końcu listy.

ST1300 był dobrym motocyklem, ale brak tempomatu uznałem za problem, podczas jazdy testowej prowadził się dobrze, fajny motocykl, ale był to dzień 60 stopni i po 15-20 minutach jazdy testowej moja prawa noga była ugotowana od gorąca, chciałem z niego zejść. Dodaj do tego niechęć dealerów do odstąpienia od ceny sugerowanej wraz z dźwiękiem wydechu wózka widłowego i poszedłem dalej.

C14 był również dobrym motocyklem, ale był bardzo ciężki na górze i bardzo wysoki, stałem na nim na palcach. Dealer jest po prostu najlepszy imho, który dał mi świetną cenę, ale nowa fjr 2013 z tempomatem właśnie się pojawiła. Szczerze mówiąc, gdyby C14 miał tempomat, prawdopodobnie byłbym teraz na forum Kawasaki, pomimo tego, jak wysoki i ciężki był.

Wkrótce po jeździe C14 poszedłem na spotkanie Classic Wing Club z kilkoma przyjaciółmi na moim 86 1200 Sei wing i w drodze do domu mój kumpel, który miał fjr 2011, zamienił się ze mną motocyklami, a czerwone motocykle 2014 wyszły, więc się wciągnąłem...

Podsumowując, St1300 jest zdecydowanie bardziej zorientowany na turystykę, chociaż nie brakuje mu również sportu. FJR jest bardziej po stronie sportowej i zdecydowanie jest różnica w wadze, przy czym ST jest cięższy, ale ma znacznie niżej położony środek ciężkości, więc nie jest to tak zauważalne.
 
#9 ·
Właśnie dostałem SMS-a od kumpla. Przeniósł mnie na tę stronę internetową opublikowaną 6 lutego 2021 r.

RideApart. Home. Honda. News. Industry

Nowy Honda NT1100 Sport Tourer został zarejestrowany jako znak towarowy. Podejrzewany silnik African Twin. Wygląda jak FJR!!!
 
#13 ·
Nie ma porównania. FJR jest zdecydowanie lepszym wyborem. A każdy, kto kupiłby ST1300 zamiast FJR, musiał nie mieć dobrej matki..... JSNS!
 
#14 · (Edited)
Przesiadam się z ST1300 na FJR. Niewiele jeszcze mil na FJR, ale moje dotychczasowe obserwacje... FJR jest o 90 funtów lżejszy i czuć to! ST ma lepszą ochronę przed wiatrem z podniesioną szybą. 2 bardzo różne oddawania mocy, ST ma wspaniały silnik. Niewiele modyfikacji osiągów można zrobić w ST, ECU jest jak Fort Knox. ST ma większy zasięg, ale i tak robię przerwę na długo przed 300 milami. Na ST bardzo łatwo poczuć się komfortowo i szybko jeździć. Serwis FJR jest o wiele łatwiejszy, ST ma wiele dziwacznych problemów serwisowych/eksploatacyjnych (jak przełącznik przechyłu/pompa paliwa/obwód przekaźnika ECU). Nie wspominając o tych wtórnych siłownikach głównych. FJR wyprzedza o całe lata świetlne pod względem funkcji.
 
  • Like
Reactions: passx
#24 ·
FJR jest o 90 funtów lżejszy i to czuć!
Czy opierasz się na opublikowanej wadze, czy też zaparkowałeś oba motocykle na certyfikowanych wagach? Powodem, dla którego pytam, jest to, że opublikowana waga na mokro MamaYamy wynosząca około 640 funtów wydaje się być . . . nieco optymistyczna. Kilka lat temu kilku facetów na "innym forum" zaparkowało kilka gołych Series II (chyba 2008 i 2010) na skomputeryzowanych, certyfikowanych wagach. Oba ważyły około 680 funtów. Nawiasem mówiąc, przeprowadzili dwa zestawy pomiarów, jeden z dwiema wagami, a drugi z trzecią pod centralną podstawką. Zrobiło to bardzo małą różnicę.
 
#15 ·
Miałem jednocześnie ST1300 i FJR. Modyfikacje w ST to niebieskie wskaźniki, żebym mógł odczytać wyświetlacz. Ulepszenie Racetech z przodu i z tyłu (wysoce zalecane), McCruise (słodki) i inna szyba (jak większość z nas robi na wszystkim). Bardzo wydajny motocykl, aby zrobić wszystko, co kiedykolwiek chciałbyś zrobić, nawet ze wszystkimi nowymi gadżetami. Tęsknię za super zbiornikiem. Mój motocykl ugotował mi lewą nogę w temperaturze 85F i wyższej. Po prostu noś grube spodnie. Zrobione.

FJR jest lżejszy. Znacznie łatwiejsza konserwacja, jak już wspomniano. Nie znam żadnego pojazdu na świecie, w którym wymiana oleju i filtra byłaby łatwiejsza. Filtr powietrza jest również łatwy. Nadal mam FJR (najpierw 08, teraz 14. Myślę, że FJR to lepiej wyglądający motocykl, ale jest to tak subiektywne, jakiego siedzenia użyć. Tylna rama pomocnicza jest podatna na przenoszenie niewielkiej wagi. Mam bagażnik Garauld na długie dni na motocyklu, ale wkładam tylko wkładki i lekkie rzeczy do torby i nigdy nie miałem żadnych problemów. 2016 i nowsze mają teraz akcję serwisową skrzyni biegów, więc wszyscy kierowcy FJR, którzy chcieli szóstego biegu, muszą teraz iść do warsztatu i rozcinać silnik przez pryszcze.

Oba motocykle mają niezawodne układy napędowe, które są dość łatwe w serwisowaniu, więc nie ma tu żadnej przewagi w jedną lub drugą stronę. Oba zużywają opony w mniej więcej tym samym tempie. Gdyby ktoś przyszedł do mnie i powiedział mi, że mogę mieć tylko jeden motocykl i musi to być ST, z pewnością mógłbym z tym żyć.

Skooter G może być trochę stronniczy i może wypowiadać się autorytatywnie na temat FJR. Mondo mil od niego na wszystkich generacjach FJR.

Naprawdę nie możesz się pomylić z żadnym motocyklem. Gdyby tylko Honda została przy ST. Nawet w swoim wieku to wciąż świetny motocykl, jeśli się o niego dba.

A forum ST może być najlepsze.
 
#16 · (Edited)
Zawsze byłem fanem Hondy, mój pierwszy motocykl to była Honda, drugi, Honda, bla bla bla. Oczywiście miałem kilka innych, Ninję, motocykl crossowy Yamaha, ale moje serce zawsze należało do Hondy. Przez ostatnie 12 lat jeździłem Hondą cruiser, ale zdecydowałem, że chcę motocykl turystyczny do codziennych dojazdów. Moją pierwszą myślą był ST1300, ponieważ mój dziadek miał taki i raz nim jechałem i było wspaniale. Spędziłem mnóstwo czasu oglądając recenzje na youbook, oglądając recenzje porównawcze ST vs FJR i Concourse. Większość uczciwych recenzentów ostatecznie nie miała jasnego "lepszego motocykla", tylko "jeśli wolisz X, to to jest twój motocykl" i tak się kończyło.

Ostatecznie to, co przekonało mnie do FJR, to fakt, że bez toreb wciąż wygląda świetnie (ST1300 tego nie może powiedzieć), a największy powód to to, że znalazłem FJR w moim przedziale cenowym, w pobliżu i dali mi dobrą ofertę na mój trade. Naprawdę, to takie proste. Wciąż mam swojego cruisera Hondy, wciąż go kocham, ale szczerze mówiąc, nigdy nie czułem się tak komfortowo pokonując kilometry (z prędkością autostradową) jak na FJR. ST to świetny motocykl, ale nie mogę się powstrzymać od myśli, że jest trochę bliżej Touring niż Sport. FJR naprawdę daje ci to, co najlepsze z obu światów, jak sądzę.

Moja pierwsza myśl, gdy jechałem nim do domu, była taka, że "nie kupiłem tylko motocykla turystycznego, kupiłem litrowy motocykl z sakwami".
 
#17 · (Edited)
Zabawne, że wielu facetów z forum ST wylądowało na Super Tenere i na tym forum. Nie jako bezpośrednie porównanie motocykli, ale może kwestia wieku, jeźdźców, a nie motocykli! Wspólnym mianownikiem jest niezawodność wszystkich 3 motocykli. Spodziewam się, że wielu byłych właścicieli ST doszło do takiego punktu w życiu, że finansowo mogą sobie pozwolić na motocykl, który chcą, ale nie znam nikogo, kto wybrałby BMW, ani RT, ani GS. Więc może kolejnym wspólnym mianownikiem między właścicielami ST i FJR (i Super Tenere) jest to, że są rozsądni finansowo. To znaczy finansowo sprytni.
Morpheadama, forum ST jest świetnym forum, ale to też jest świetne. Kolejny wspólny mianownik.
 
#18 · (Edited)
ST 1300 bez toreb

Image


FJR bez toreb

Image


FJR wygląda lepiej, ale nie zrobiło to dla mnie dużej różnicy.

Z drugiej strony, z torbami, torby wyglądały bardziej zintegrowane w ST

ST z torbami

Image


FJR z torbami

Image


W ST torby wyglądają na wbudowane. W FJR torby wyglądają na dodane
 
#19 ·
Miałem używany 03 ST1300 ABS przez 7 lat i 101 tys. mil. Nie było żadnych problemów, ale byłem gotowy na coś nowego. Był rok 2013 i kupno kolejnego ST1300 dałoby mi ten sam motocykl co 03. Uwielbiałem wiele rzeczy w ST, ale oto co mi się nie podobało:
1. Za ciężki
2. Zbyt dużo ciepła silnika
3. Brak tempomatu.
4. Zawieszenie - Tył było w porządku, ale przód miał słabe sprężyny i zbyt sztywne, nieprogresywne tłumienie. Rozwalało mnie na długich trasach międzystanowych ze szczelinami dylatacyjnymi.

Żaden z tych problemów nie został naprawiony w ST1300 między '03 a '13!

Przyjaciel pożyczył mi swojego FJR z 2013 roku i rozwiązał wszystkie moje problemy z wyjątkiem zawieszenia. Czekałem około 6 tygodni, żeby zobaczyć, co zaoferuje '14 i miał zawieszenie ES. Bingo! Przejechałem nim 79 tys. mil w 4 sezonach.

W '18 przesiadłem się na "16 Es, żeby mieć 6-biegową skrzynię biegów i oświetlenie LED - kolejny rząd wielkości lepszy motocykl. Jak dotąd 45 tys. mil. Odbieram go za kilka dni z akcji serwisowej - żaden problem.

Norm Kern
 
  • Like
Reactions: mello dude
#20 ·
Szkoda, że Honda zlikwidowała ST. Jeździłem na jednym podczas dnia otwartego lokalnego dealera Hondy i naprawdę mi się podobało. Myślę, że to świetnie wyglądający motocykl i świetny motocykl do jazdy, ale nie jestem już peg draggerem ani zawodnikiem wyścigowym. To było coś w rodzaju Camry wśród motocykli sportowo-turystycznych.
 
#26 ·
Szkoda, że Honda zlikwidowała ST. Jeździłem jednym na lokalnym dniu otwartym dealera Hondy i naprawdę mi się podobał. Myślę, że to świetnie wyglądający motocykl i świetny motocykl do jazdy, ale nie jestem już ani drifterem podnóżków, ani zawodnikiem wyścigowym. To było coś w rodzaju Camry wśród motocykli sportowo-turystycznych.
Amerykańskie wydziały policji lubią ST. Wciąż jeździ ich kilka.

Nic złego w Camry. Mieliśmy '91 przez 21 lat. Tylko raz zostawiłem żonę na lodzie: pęknięty akumulator spowodował wyciek kwasu na kabel uziemiający.

Wspólnym mianownikiem jest niezawodność wszystkich 3 motocykli. Spodziewam się, że wielu byłych właścicieli ST doszło do takiego punktu w życiu, że finansowo mogą sobie pozwolić na motocykl, którego chcą, ale nie znam nikogo, kto wybrał BMW, ani RT, ani GS.
Kiedy szukałem motocykla na emeryturę, BMW było w budżecie w 2014 roku. Potem BMW miało ten problem z tylnym amortyzatorem. Wraz z losowymi problemami z napędem końcowym, ostatecznym dyskryminatorem była wydajność FJR (top 5 z 6) w rajdzie Iron Butt 2013. A to wszystko były roczniki 2005 i 2006.
 
#21 ·
Właśnie o czymś pomyślałem. Jeśli dobrze pamiętam, siedzenie ST1300 miało 3 ustawienia regulacji w porównaniu do większości motocykli z 2. Wydaje się to błahe, ale pamiętam, że dzięki temu siedzeniu mogłem uzyskać najlepszy kompromis między komfortem jazdy a możliwością sięgnięcia stopami do ziemi podczas postoju.
 
#22 ·
Właśnie o czymś pomyślałem. Jeśli dobrze pamiętam, siedzenie ST1300 miało 3 ustawienia regulacji w porównaniu do większości motocykli, które mają 2. Wydaje się to trywialne, ale pamiętam, że byłem w stanie uzyskać najlepszy kompromis między komfortem jazdy a możliwością sięgnięcia stopami do ziemi podczas postoju z tym ustawieniem siedzenia.
Zgadza się i tak naprawdę można ustawić je na średnie z przodu i niskie z tyłu, aby je spłaszczyć i uniknąć przesuwania się do przodu w kierunku baku.
 
#23 · (Edited)
Donk, przypomniałeś mi o innym „problemie”, który mi się nie podobał w st1300 oprócz nadmiernego ciepła na mojej prawej nodze, dealer ustawił siedzenie wysoko z tyłu i nisko z przodu, co powodowało, że moje rzeczy osobiste były stale wciskane w zbiornik, wcale nie wygodne.

Miałem bardzo duże nadzieje co do st1300, będąc wtedy „facetem Hondy” i po prostu mnie wkurza, że Honda nic nie zrobiła, aby zaktualizować lub rozwiązać niedociągnięcia, gdyby to zrobili, mógłbym jeździć ST. To samo dotyczy C14, która również nic nie zrobiła i również płacze, że się nie sprzedaje, nie trzeba być geniuszem, żeby to rozgryźć.

Zapytałem jednego z dyrektorów Kawi US, dlaczego nie dodali tempomatu, na co odpowiedział, że po prostu się nie sprzedają i zasugerował, żebym może spojrzał na ich nowy motocykl z doładowaniem, który ma tempomat. Powiedziałem mu, że nie jestem zainteresowany motocyklem sportowym, będąc starszym kierowcą i może, gdyby „zaktualizowali” C14, mogliby coś sprzedać, a ta sprawa z przepustnicą jest po prostu bzdurą, ponieważ mój 86 Wing miał tempomat z linkami przepustnicy, który działał całkiem dobrze. Nie tak dobry jak fjr, ale wciąż całkiem dobry.

Po prostu głupie, nielogiczne myślenie,,,,,, trochę jak oglądanie naszych (w USA) wybranych urzędników, zastanawiasz się, jak znaleźli drogę do pracy! Patrząc na niektóre nowe oferty motocykli, zastanawiam się, czy kiedykolwiek pytają swoich klientów, czego chcą. Patrzę na nowego Winga i po prostu myślę WTF! Ta sama podstawowa koperta co FJR, tylko 200 funtów cięższa, mniej miejsca do przechowywania i 10 tysięcy droższa, ale na pewno ma dużo przycisków i przełączników. WTF!!! Rant zakończony
 
#25 ·
Czy pamiętasz, kiedy jeden z motocyklowych magazynów robił takie rzeczy jak ważenie i rozbieranie motocykli? Może Cycle lub Cycle World? Nie widać już takich raportów. Teraz raporty z testów są pisane po przejechaniu 100-150 mil w słonecznym, suchym, krętym miejscu, podążając za liderem jazdy. Wielokrotne zatrzymywanie się na sesje zdjęciowe i fantazyjny lunch opłacony przez producenta.

Żaden z nich nie informuje, jak trudne są usługi, takie jak wymiana oleju/filtra, filtra powietrza, świec zapłonowych lub zaworów. Albo czy pasażerom podoba się tylne siedzenie, czy też mnóstwo innych rzeczy, o których tak naprawdę zastanawiamy się nad nowym motocyklem. Kiedyś miałem 6 lub 7 magazynów, ale kilka lat temu wszystkie stały się takie same, z tymi samymi faktami i wnioskami (jak im powiedziano przez producenta), a nawet w zasadzie tymi samymi zdjęciami z zakrętów z tych samych zakrętów, więc pozwoliłem im wszystkim odejść, z wyjątkiem Road Runner i Motorcycle Classics. W tym roku pozwoliłem Motorcycle Classics odejść. Będąc w sercu motocyklistą turystycznym, wciąż lubię Road Runner i ich raporty z wycieczek.
 
#28 ·
Mam st1300 i w zeszłym roku padł alternator, teraz mam wyciek oleju z pompy wodnej i spala olej z wydechu, co jest bardzo złym znakiem. 4 miesiące temu wymieniłem wszystkie węże chłodnicy, a stare były kruche, prawdopodobnie od gorąca, więc oglądałem fjr1300 na rajdzie.

fjr1300 ma dzwonki i gwizdki, których chcą właściciele st: wyświetlacz LCD, wskaźnik biegów, 6 bieg, łatwa wymiana oleju, tempomat i wolę dźwięk, bez gwizdania, który ma st. Jest jednak kilka negatywów, z tego co widziałem.

Trudniej zamontować quadlock wysoko nad deską rozdzielczą, jeśli w ogóle jest to możliwe, lewa kieszeń nie jest głęboka, więc nie pomieści telefonu. Prawej kieszeni nie ma, ponieważ bateria jest na swoim miejscu. Klakson soundbomb byłby trudny do zamontowania ze względu na umiejscowienie akumulatora. Kufry boczne wydają się mniejsze, wątpliwe, czy pomieszczą mój kask xxl. Tylna rama pomocnicza może pękać, jak słyszałem. Przednie ochraniacze ramy przymocowane do osłon ramy nie są szersze niż kufry boczne, więc kufry boczne zostaną zniszczone podczas poślizgu. Przesunąłem st po rondzie na boku i właśnie kupiłem nową osłonę. Nie ma kierunkowskazów switchback w lusterkach, co sprawia, że ​​ST w nocy wygląda na ogromną

Z problemami z moim motocyklem będę miał szczęście, jeśli coś za niego dostanę i co irytujące, mam cały drugi zestaw paneli i zbiornik, które są malowane na czarno, zanim wystąpiły te problemy. Więc teraz mógłbym wybrać fjr1300 i stracić moją st i sprzedać cały pomalowany zestaw paneli lub kupić kolejny st1300 z niskim przebiegiem i zamienić wszystkie moje modyfikacje i zachować stary jako części zamienne i sprzedać wszystkie panele, które ma nowy i zainstalować moje świeżo pomalowane. ST może unieść dowolną wagę, jest solidny.

Jeśli zdecyduję się na kolejny ST, prawdopodobnie owinę kolektory, ponieważ stamtąd wydobywa się dużo ciepła.
 
#29 ·
Mam st1300 i w zeszłym roku padł alternator, teraz mam wyciek oleju z pompy wody i spala olej z wydechu, co jest bardzo złym znakiem. 4 miesiące temu wymieniłem cały wąż chłodnicy, a stare były kruche, prawdopodobnie od gorąca, więc przyglądałem się fjr1300 na rajdzie.

fjr1300 ma dzwonki i gwizdki, których chcą właściciele st, wyświetlacz LCD, wskaźnik biegów, 6 biegów, łatwą wymianę oleju, tempomat i wolę dźwięk, bez gwizdania, który ma st. Jest kilka negatywów, jakie mogłem zobaczyć.

Trudniej zamontować quadlock wysoko nad deską rozdzielczą, jeśli w ogóle jest to możliwe, lewa kieszeń nie jest głęboka, więc nie pomieści telefonu. Prawej kieszeni nie ma, ponieważ bateria jest na swoim miejscu. Klakson soundbomb byłby trudny do zamontowania ze względu na umiejscowienie baterii. Kufry boczne wydają się mniejsze, wątpliwe, czy pomieszczą mój kask xxl. Tylna rama pomocnicza może pęknąć, jak słyszałem. Przednie ochraniacze ramy przymocowane do pałąków ochronnych nie są szersze niż kufry boczne, więc kufry boczne zostaną zniszczone podczas poślizgu. Przesunąłem st po rondzie na boku i właśnie kupiłem nową osłonę. Nie ma kierunkowskazów switchback w lusterkach, co sprawia, że ST wygląda ogromnie w nocy

Z problemami z moim motocyklem będę miał szczęście, jeśli coś za niego dostanę i co irytujące, mam cały drugi zestaw paneli i zbiornik malowany na czarno, zanim wystąpiły te problemy. Więc teraz mógłbym wybrać fjr1300 i stracić moją st i sprzedać cały pomalowany zestaw paneli lub kupić kolejny st1300 z niskim przebiegiem i zamienić wszystkie moje modyfikacje i zachować stary jako części zamienne i sprzedać wszystkie panele, które ma nowy i zainstalować moje świeżo pomalowane. ST może unieść dowolną wagę, jest solidny.

Jeśli zdecyduję się na kolejny ST, prawdopodobnie owinę kolektory, ponieważ stamtąd wydobywa się dużo ciepła
Jedno słowo: interpunkcja. JS.
 
  • Like
Reactions: FJR Flyer
#30 ·
Miałem '06 ST1300, na którym zrobiłem 100 000 km, zanim go sprzedałem. Wolę FJR, lepszą moc i trochę bardziej 'sportowy', jak mówili inni. ST był czołgiem, zawiódł mnie tylko raz. Uwielbiam jednak mojego FJR :)