Heeft iemand ervaring met de Mottobatt-accu in vergelijking met de OE Yuasa?
Nee, nooit. Parkeer hem, draai de sleutel om en sluit de deuren. Start in het voorjaar 3-4 maanden later altijd.Veel internetinfo over batterijen, en ook op de site van Yuasa. Informeer uzelf over hoe batterijen werken en krijg meer dan één mening.
Er is een parasitaire stroomafname op FJR's, die de batterij uiteindelijk leegtrekt als deze niet op een batterij-onderhouder staat.
Russ, ik neem aan dat je hem loskoppelt voor opslag...
Mijn gebruikelijke praktijk ook. Ik geloof dat het de levensduur van batterijen verlengt om ze volledig opgeladen te houden.... AGM-batterijen zitten op 50% lading als de spanning daalt tot 12,4-12,5V. Lees je in.Mijn fietsen staan aan een druppellader als ik er niet op rijd. Groot voorstander van Japanse Yuasa's (dwz: niet de aftermarket Yuasa's). Ze gaan over het algemeen 4 of 5 jaar mee.
Ja hoor skippy, hetzelfde in Florida, de hitte maakt ze gewoon regelmatig kapot.Vreemd genoeg heb ik 7 jaar uit mijn Batteries Plus-batterij gehaald!
Ik gebruik een Battery Tender, en ik kan getuigen dat Texas batterijen als lunch opeet!
Ik heb nog nooit zoveel autoaccu's vervangen als nadat ik naar Texas ben verhuisd! Ik haal maximaal 2 jaar uit een autoaccu! Ik gebruik ook AGM!
Vergeet een natte batterij in Texas!
Hij verdampt voordat je hem mee naar huis neemt! LOL