Ik heb onlangs een nieuwe auto gekocht en die heeft Apple Carplay, voor het eerst. Ik ben behoorlijk onder de indruk van wat het kan.
Ik ben een voorstander van het bewaren van mijn telefoon in mijn jas tijdens het rijden. Ik heb ook een Zumo 550 waarvan ik de kaarten niet kan updaten omdat hij niet genoeg interne opslagruimte heeft. Ik heb overwogen om hem naar Palmdoctor te sturen om hem te laten upgraden, maar nu denk ik er twee keer over na.
Dus ik heb naar een paar standalone Carplay-units gekeken om op de motor te gebruiken. Ik ben van plan mijn telefoon te koppelen met de unit en vervolgens met mijn draadloze oordopjes, of zelfs bedrade oordopjes te gebruiken. Ik heb geen grote tablet nodig en wil er ook geen. Ik ben oké met een scherm van 5-5 1/2 inch, maar ik zie veel 7 inchers. Ik ben van plan om vandaag de hoes van de motor in de garage te halen en te meten waar hij gemonteerd zou worden. De huidige houder zit boven het dashboard.
Iemand ervaring met de Carplay-units? Voel je vrij om advies te geven en je ervaringen ermee te delen.
Ik bekijk deze, maar ben net begonnen met winkelen. De eerste op de lijst lijkt tot nu toe de favoriet te zijn.
Ik ben een voorstander van het bewaren van mijn telefoon in mijn jas tijdens het rijden. Ik heb ook een Zumo 550 waarvan ik de kaarten niet kan updaten omdat hij niet genoeg interne opslagruimte heeft. Ik heb overwogen om hem naar Palmdoctor te sturen om hem te laten upgraden, maar nu denk ik er twee keer over na.
Dus ik heb naar een paar standalone Carplay-units gekeken om op de motor te gebruiken. Ik ben van plan mijn telefoon te koppelen met de unit en vervolgens met mijn draadloze oordopjes, of zelfs bedrade oordopjes te gebruiken. Ik heb geen grote tablet nodig en wil er ook geen. Ik ben oké met een scherm van 5-5 1/2 inch, maar ik zie veel 7 inchers. Ik ben van plan om vandaag de hoes van de motor in de garage te halen en te meten waar hij gemonteerd zou worden. De huidige houder zit boven het dashboard.
Iemand ervaring met de Carplay-units? Voel je vrij om advies te geven en je ervaringen ermee te delen.
Ik bekijk deze, maar ben net begonnen met winkelen. De eerste op de lijst lijkt tot nu toe de favoriet te zijn.

Amazon.com: LBW Professional Wireless Apple Carplay/Wireless Android Auto Touchscreen for Motorcycle, 5 Inch Portable Motorcycle GPS Navigation System Via Car Play/Android Auto, IPX7 Waterproof, 5G Dual Bluetooth : Electronics
Buy LBW Professional Wireless Apple Carplay/Wireless Android Auto Touchscreen for Motorcycle, 5 Inch Portable Motorcycle GPS Navigation System Via Car Play/Android Auto, IPX7 Waterproof, 5G Dual Bluetooth: Car Stereo Receivers - Amazon.com âś“ FREE DELIVERY possible on eligible purchases
www.amazon.com

Amazon.com: Tenbaba Portable Wireless Apple Carplay/Android Auto for Motorcycle, 5" Motorcycle Waterproof GPS Navigation, Apple Carplay for Motorcycle, GPS Display for Motorbike, Support Siri, Google Assistant : Electronics
Buy Tenbaba Portable Wireless Apple Carplay/Android Auto for Motorcycle, 5" Motorcycle Waterproof GPS Navigation, Apple Carplay for Motorcycle, GPS Display for Motorbike, Support Siri, Google Assistant: Car Stereo Receivers - Amazon.com âś“ FREE DELIVERY possible on eligible purchases
www.amazon.com