Witaj,
czytam dyskusje na tych forach od kilku lat i w końcu postanowiłem założyć konto po napotkaniu problemu, którego nie mogę rozwiązać ani znaleźć o nim żadnych informacji.
Zasadniczo śledziłem tykający dźwięk w moim FJR 1300 AE z 2008 roku i ostatecznie sprawdziłem luzy zaworowe. (Wszystkie luzy mieściły się w specyfikacji przy przebiegu ponad 83 000 mil).
Po ponownym złożeniu wszystkiego, wybrałem się na krótką przejażdżkę, a następnie zacząłem mieć problemy z biegiem i reakcją dźwigni zmiany biegów oraz pedału zmiany biegów.
Udało mi się wrzucić drugi bieg i dojechać do domu, a następnie zatrzymałem się, ponieważ nie mogłem wrzucić biegu jałowego.
Teraz, gdy przekręcam kluczyk i próbuję zmienić bieg, zapala się kontrolka zmiany biegów z kodem SH__ 15 i nie mogę zmienić biegów.
Innego dnia zdjąłem wszystkie plastiki z motocykla, w tym przednią owiewkę i reflektor. Z ciekawości przekręciłem kluczyk i spróbowałem zmienić bieg. Bez problemu motocykl wielokrotnie zmieniał biegi z biegu jałowego na pierwszy i z powrotem.
Zamontowałem z powrotem reflektor, włożyłem kluczyk i nagle, BRAK zmiany biegów i ponownie pojawił się kod SH__15.
Jakieś pomysły? Czy mam do czynienia z zwarciem gdzieś w okolicy przedniej owiewki? Kończąca się bateria?
To bateria Energizer z 11/23, niezbyt stara.
Dziękuję wszystkim
czytam dyskusje na tych forach od kilku lat i w końcu postanowiłem założyć konto po napotkaniu problemu, którego nie mogę rozwiązać ani znaleźć o nim żadnych informacji.
Zasadniczo śledziłem tykający dźwięk w moim FJR 1300 AE z 2008 roku i ostatecznie sprawdziłem luzy zaworowe. (Wszystkie luzy mieściły się w specyfikacji przy przebiegu ponad 83 000 mil).
Po ponownym złożeniu wszystkiego, wybrałem się na krótką przejażdżkę, a następnie zacząłem mieć problemy z biegiem i reakcją dźwigni zmiany biegów oraz pedału zmiany biegów.
Udało mi się wrzucić drugi bieg i dojechać do domu, a następnie zatrzymałem się, ponieważ nie mogłem wrzucić biegu jałowego.
Teraz, gdy przekręcam kluczyk i próbuję zmienić bieg, zapala się kontrolka zmiany biegów z kodem SH__ 15 i nie mogę zmienić biegów.
- Wyzerowałem kod w trybie diagnostycznym (używając zworki i uzyskując dostęp do diagnostyki YCCS)
- Natychmiast powraca przy próbie zmiany biegów za pomocą przełącznika nożnego lub ręcznego
Innego dnia zdjąłem wszystkie plastiki z motocykla, w tym przednią owiewkę i reflektor. Z ciekawości przekręciłem kluczyk i spróbowałem zmienić bieg. Bez problemu motocykl wielokrotnie zmieniał biegi z biegu jałowego na pierwszy i z powrotem.
Zamontowałem z powrotem reflektor, włożyłem kluczyk i nagle, BRAK zmiany biegów i ponownie pojawił się kod SH__15.
Jakieś pomysły? Czy mam do czynienia z zwarciem gdzieś w okolicy przedniej owiewki? Kończąca się bateria?
To bateria Energizer z 11/23, niezbyt stara.
Dziękuję wszystkim